onsdag 25 februari 2009

Tiden går såå sjukt fort.. jag hinner inte....

Ja nu har det ju redan gått en månad igen.. typiskt. Men ännu en tenta är fixad och jag är snart färdig med min första praktik!! Skönt. HAr lärt mig otroligt mycket.. Visste inte att de gjorde såå mycket på en vårdcentral.

Jag vet att jag väntar en flicka i magen och det gör även min bästa vän Milla. Vi har tolv dagar mellan våra förlossningar så det kan faktiskt vara så att vi både befinner oss där inne samtidigt.. Jag ska ju föda i lund har jag bestämt.Känner mig trygg där eftersom de andra barnen är födda där..

I helgen blir det utrensning av förrådet. Jobbigt men nödvändigt. Då kan man flytta ner grejor där som man inte behöver. OCh vi kommer behöva plats nu när liten anländer. För vi kommer aldrig kunna flytta härifrån med tanke på min fina ekonomi:) hahahaha...

Någon som däremot ska flytta är min storebror och hans vackra fru... Till hus!!! Helt otorligt. Snart kommer bebisarna där med så då kan jag mysa med dem med:)

Så det händer mycket roligt trots denna ekonomiska kris i landet.

Inga kommentarer: