lördag 4 april 2009

April månad 30 närmar sig...

Har nu avslutat fyra veckor inom psykiatrin! Underbart.. Jag vill stanna där. Fick vänner för livet där känns det som. Så jag blir nog psyksyrra ett tag i alla fall. Sen har jag hunnit en vecka i skolan och lära mig om graviditet, förlossning och barn.. Tänk att det bara tar en vecka att lära sig allt det..Hahahah.. På måndag ger jag mig ut i praktik för kvinnor. Det ska bli superspännande. Det är ju det jag vill syssla med.

Sen är det ju april, jag är gravid i v 26 och jag fyller snart 30 år! Helt sjukt. Lilla jag?? Det ska faktiskt bli kul att fylla år. Önskar mig en ny säng. Den vi har har jag haft i typ 15 år och den sluttar. Sover inte så bra i den längre.. Och det är inte enbart på grund av graviditeten.

Helgerna går så hopplöst fort då vi alltid har något inplanerat. Jag är så himla glad att jag hunnit tvätta idag. fÖRRA HELGEN VAR MIN MAN VÄRLDENS GULLIGASTE och bjöd mig på spa!! Så underbart!!!! JAg älskar honom och är så glad att han är pappa till vår bebis!

Nu e Lusse hungrig så jag ska ge honom en macka!

1 kommentar:

Anna sa...

Hej Tessan,

Jag vet inte om du kommer ihåg mig. Men jag minns dig väl och ditt alltid glada leende och skratt. Hittade din blogg genom Camillas blogg. Mvh Anna Silow