tisdag 9 december 2008

grupparbete...

Just nu har vi grupparbete i skolan. Det är visserligen kul men det är jobbigt när det finns en som strular. Jag känner inte personen men andra har sagt att den personen har strulat förr.. Vill liksom glida på räkmacka. Och det kommer den att göra tills någon säger ifrån. Jag bryr mig på ett vis inte för jag tycker att det är upp till var och en att ta ansvar för sina studier och villman inte lära sig något så får man ju skylla sig själv. Jag tycker det är skönt att allt är färdig utom just ett stycke men det går ju lätt att slänga ihopa. Jag ska träffa en tjej imorgon så ska vi se vad vi kan få ihop.
Jag mår fortfarande sådär sjukt illa. Var hos min psykolog imorse och det var skönt. Har inte varit där på tre veckor nu så jag bara bölade typ hela sessionen. Det var skönt men bara det att bölandet har fortsatt under dagen. Känner mig så nere. Men det är väl hormonerna antar jag. Sen är ju min man borta och det känns trist att vara ensam. Men men han ska vara hemma snart..
Nu ringde han så jag slutar nu:)

Inga kommentarer: