måndag 22 december 2008

Snart Julafton,,,,

Var tar tiden vägen??? Idag är det bara två dagar till julafton.. Det är inte så att jag är stressad men jag fattar ändå inte var tiden tar vägen. Imorgon ska jag fira julafton med barnens pappa. Så det tycker nog ungarna är kul sen ska de nog sova hos honom. På julaftonsmorgon åker vi till min mamma sen till Henriks föräldrar. Det ska bli trevligt men jag är så tjock nu så jag vet inte om jag kan få plats på en vanlig stol. Illamåendet håller i sig. Det är inte det roligaste direkt men det är ju bara att stå ut.. :(( Det ska ju gå över någon gång. Det som oroar mig mest nu är att jag inte har pluggat så mycket. Har i och för sig gjort en inlämningsuppgift i genus så det känner jag mig glad över..

NU sitter min underbara man brevid mig och jag vill bara överfalla honom och lägga mig och gussa med honom men det känns som han hellre vill jobba.. Jag ska snart skala potatis ändå vi ska äta kalops som vi fick med oss från mamsen igår. MUMS!!!!

Den där siffergåtan du skickade till mig Milla!!! Jag undrar (inte för att ifrågasätta dig men) klarade du den själv?? Henke knäckte den men jag kan inte sånt som e logiskt och det vet jag att du har en hjärna som funkar ungefär som min:9 Älskar dig har försökt ringa dig x antal ggr.... Ha en god jul allihopa!!!! KRAM

Inga kommentarer: