lördag 29 november 2008

Advent är mörker och kyla...

Men här inne i min lilla lägenhet är det supermysigt.. Jag har städat och tvättat idag. Min mamma var här och hjälpte mig. Hon tog toan så nu är den grundligt städad och superren:) Tack för det. Men efter vi var färdiga och hade pyntat lite och bytt gardiner och så, så var det bara för mig att sätta mig på toa och stanna där. Jag mår så illa och det går mig på nerverna. Jag varken kan eller vill göra ngt. Allt känns jobbigt och jag fattar inte hur man kan skaffa exempelvis 6 barn. Alltså barnen hade jag klarat men det är dn här fruktansvärda graviditeten som får mig att backa. Detta är inte alls som jag kom ihåg att vara gravid. Jag vill bara vara framme vid förlossning så jag kan bli mig själv igen.. hahaha så störd att längta dit redan men det känns faktiskt inte det minsta kul att vara gravid. (jo för att det blir en bebis men inte annars) Jag kommer bli och är redan skitfet. Det vill jag inte.. Jag har trivts med att vara lite smal nu ett tag. Kunna ha fina kläder och så. Sen är det det här med att maninte känner sig så sexig som flodhäst. Och jag tror inte henrik tycker det är så fint heller.. Jag menar han tycker ju så klart att jag är finast i världen ändå men jag vet ju vad ha gillar..

Men sån tur är så är mina barn så himla snälla och förstående. Eller de leker åtminstone med varandra mycket och låter mamma vila. Just nu är jag själv hemma. Min man är uta med några kompisar och ajg sitter och väntar på att dansbandskampen ska börja.. Hoppas ni andra har detr bra där ute!!

Inga kommentarer: