fredag 7 november 2008

Nu är vi hemma.


Jag och Seffira för ett tag sen


Ja jag och min man har precis kommit hem från en utekväll på "stan". Jag menar Malmöstad då. Men usch vad det är svårt att få parkering i den staden.. Bläää. I alla fall efter att ha letat parkering i typ 20 minuter så hittade vi en ledig plats där vi ställde oss fast det var långt ifrån restaurangen. Henrik hann ju inte mer än innanför dörren(då han suttit i en bil från stockholm och hem hela dagen..) förrän vi skulle iväg igen. På med finkläder och ner till bilen. Jag hade dagen till ära lockat mitt hår. Jag tycker det är jättefint och ibland funderar jag på att permanenta mig så jag får sådär riktigt krusigt hår som hon i dansbandskampen:) Vi skulle äta på årstiderna vi stortorgen och parkerade väl 10 min därifrån så det var inte jättefarligt men när man klär sig fint så fryser man ju oftast plus att det är stört omöjligt att gå på kullersten i högklackat. Åtminstone gå snyggt.. Det var nämligen så att vi skulle träffa min bror och Anna där för att fira min bror som fyller år på måndag. Gåsmiddag skulle vi äta.mmmm... Riktigt gott.. Men man äter ju alldeles för mycket alltid och blir så mätt så att man mår illa. Fast trevligt hade vi bara det att jag alltid fastnar i politiska diskutioner med min bror som gör att han ska typ ha rätt. JAg vet inte hur jag ska förklara det men det är väl något mönster sen man var liten så man inte kan argumentera för sin sak framför honom för han ska ha en massa ord definitioner osv.. Palla... Bej då var det roligare att studera min man som blev fullare och fullare för varje klunk vin:) Han är så söt för han tål ingenting. Och han är så himla kär i mig!! Det ser jag på honom när han tittar på mig.. Det känns i hela min kropp. Och jag är jättenyförälskad i honom med. PUSSS min kärlek.





NNu är vi i alla fall hemma och han har lagt sig och somnat. söte. själv är jag inte så trött skulle gärna sitta och prata med honom ett tag men jag förstår att det inte är kul att gå ut på fredagar när man jobbat hela veckan och sen spenderat sju timmar i en bil. Jag hade nog varit astrött..





Innan idag var jag och mös med Seffira. Och hennes söta lilla Anabelle. Hon är så himla fin och jag saknar Seffira jättemycket. Men vi ska nog få i stånd en tätare kontakt hoppas jag:) Det var ju så himla simpelt när vi gick i samma klass.





Imorgon ska jag upp tidigt och hämta mina små hos deras mormor. Redan kl 10 ska jag hämta dem. Min mamma hade väl annat att göra fast jag vaknar ändå så himla tidigt nuförtiden. Så det kanske är bäst att jag kryper ner till min man och somnar jag med

Inga kommentarer: