torsdag 6 november 2008

Torsdag...

SÅ har vi kommit fram till torsadg i veckan.. Inget speciellt har hänt idag.. har registrerat mig till min kurs som börjar på måndag wiiiee!! Så kul det ska bli. Så jag har varit på skolan en del idag. Åt lunch med MIlla, Karin och Micke. Det var gott. Lite fisk:)

Sen så har jag fikat med Jenny min fd granne innan jag hämtade min dotter från dagis. Lukas skulle följa med sin pappa hem. så då får Tuva och jag lite tid för oss själva men hon ville helst se en film så därför hamnade jag här framför datorn lite..

Tuva var så himla söt när vi gick från dagis idag. Hon frågade om Henrik kom hem dagen efter imorgon. Så svarade jag nej han kommer redan imorgon. Och så frågade jag om hon saknade honom och hon sa ja det gör jag, mamma jag längtar verkligen efter honom... Naaaaw.. Jag smälter TACK HEnrik mitt hjärta att du bryr dig så himla mycket om mina barn..

Nu ska jag snart lägga de små... Ha en fin kväll. själv kan jag rekommendera Medium 21.00 på Tv4.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Du missade världens bäst spenderade TV-halv timme någon sin nyss. "Himlen kan vänta" på svt! Så grymt bra, handlar om 5 personer som fått dödliga diagnoser som unga vuxna.

Böl-TV på hög nivå!

Camilla sa...

Vilken "mysmorsa" du är. Önskar jag vore så harmonisk som du, med så underbara ungar..

Fluffiga moln till dig. Fluff, fluff