onsdag 12 november 2008


Hittade denna ganska osmickrande bild och blev glad för att jag är så himla glad på den. Har ett brett leende och en färgglad klänning.. Tittar man ut så är det inte alls så glatt. Vintern eller rättare sagt vintermörkret är över oss. Vinden viner och jag är trött trött trött. Ja det börjar bli tjatigt det tycker jag med men ni som inte vet kommer snart att förstå. (jag vet att det blev lite kryptiskt men men)
Idag är det onsdag. Halva veckan har gått. Jag är nöjd med strukturen jag har lagt upp. Imorgon har jag självstudier och tänkte sitta och läsa en hel del i min gruppsykologibok. Sen ska jag se om tvättstugan är ledig en stund imorgon med. Har annars tvättid på fredag (yiiippiiie) men jag har lyckets samla på mig berg igen.. Och barnen her inget rent att ta på sig. Fattar inte vad jag gör för att förbruka så mycket kläder. Är det socialt skapat? Hmm.. jag vet bara att barnen byter kläder varje dag för de blir så skitiga på dagis.
Onsdag innebär även att det inte är så många dagar tills jag får träffa min man igen. JAG SAKNAR HONOM! ! ! ! ! Det är inte kul med distansförhållande men just nu känns vi ändå närmre varandra än nånsin:)
Nu ska jag mysa med barnen. Kram

Inga kommentarer: