lördag 8 november 2008

Trött som bara den

Jag är sååå himla trött idag. Vet inte riktigt om jag ska sova eller inte. Jag har varit och fixat så att Lukas kostymbyxor ska läggas upp till Ola och Annas bröllop om två veckor. Jag känner mig sådär sjukt onyttig och tjock idag. Vräkte ju i mig gås igår och ändå var jag svinhungrig imorse när jag vaknade. Fattar inte vad det är för fel på min kropp som typ aldrig känner sig mätt. hahaha.. ja ja just nu gör det mig inget. Jag gillar min kropp. Den är bra. Går upp på morgonen och har inte ont någonstans...

Barnen är hemma nu och jag bestämde med min mamma innan att vi ska på valpmässa imorgonbitti. Man kommer ju bli sjuk i huvudet av att gå dit. Jag menar de är ju så söta när de är små så man vill ta hem dem. Men jag är ju inte direkt någon djurmänniska vilket jag tycker är konstigt då jag har växt upp bland djur. Men men jag älskar människor så min kärlek kanske inte räcker till djuren med för att det är någon sorts självbevarelsedrift så jag inte ödslar energi på fel saker. Och som sagt idag har jag ingen energi. Någon som känner för at dela med sig lite??
Jag ogillar heller inte djur vill jag bara poängtera men jag passar dem helst bara en vecka:) Nu ska jag vila tror jag.

Inga kommentarer: