torsdag 13 november 2008

Egna studier.

Ja så var det en sån dag då man skulle ha egna studier... hmmm. vet ej om jag är så himla bra på det där med diciplin. jag började i alla fall dagen med att lämna mina barn på dagis.. det kom jag ihåg:) sen så var det ganska hög tid för mig att duscha.. hahaha trevligt att göra det en gång i veckan. Men sen så kände jag inte alls för att plugga utan jag åkte till jägersro och handlade lite tvättmedel för jag har tvättid imorgon. (det blev dock så att jag fick tvättid idag med för jag har alltid femhundra maskiner känns det som....)

När jag kom hem igen så var Steffi här.. Min kära söta lilla lillasyster som kommer till mig typ en gång i veckan för att jag tvingar henne. Då hon ganska nyligen tog sitt körkort så gled vi in till stan närmre bestämt V. Hamnen och fikade lite. sen en runda på mobilia och SHIT vad man blir glad av lite shopping.. Jag undrar om det egentligen finns ngt som gör en tjej gladare..?

Nu har vi ätit GI-mat hahahah.. Bacon jag tycker fan inte det låter så nyttigt men gott som fasiken var det. Steffi är en höjdare på kryddning. Jag tycker inte ens det är lönt jag försöker för allt smakar likadant. Typ svartpeppar.. hahaha

Lite senare ikväll är det dags för medium. Det är viktigt att jag följer mina rutiner så jag inte hamnar på psyk igen:)

Ha en fin kväll.. TRUTEN!! Ferrarin e på reparering!!!!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

sötis då, då har du ju varit nära mig :) både jägersro och vh :))) stor kram

Unknown sa...

bara så du vet så följer jag din blogg :) hi hi e så nyfiken :) nu ska jag dricka lite the... förrästen e du på jägersro vid 1130 någondag kan vi väl luncha :))