onsdag 5 november 2008

Reklam.. Hahaha...

Ja jag vet inte om den är värd att göra reklam för men TACK:)!!! En sak jag INTE vill göra reklam för är Hemglass.. Fan jag är skitsugen på glass och det stod på hemsidan att de skulle komma idag.. Men har de gjort det?? Svar: NEJ!!!.. Så nu är jag skitsur!!

Men stora prolem den bruden har tänker ni nu.. Hahaha.. ja jag vet inte men det känns allvarligt åtminstone just nu.

Har läst lite olika bloggar idag och många är ju ganska ledsna. Är det "roligare" att läsa om tragiska saker som händer människor? Nja skrivs det på ett inte allför nattsvart sätt så kanske det bli mer intressant. Men jag tror vi alla har eller har haft väldigt olika typer av motgångar i livet och det är kanske då vi har som mest behov att få ur oss alla mörka och jobbiga känslor. Jag menar när vi är glada har vi ju annat att göra. Eller?? Jag är inte alls sådär ledsen just nu. Jag har slutat att hetsa efter lycka i mitt liv med för de lyckliga stunderna kommer av sig själv då och då. Klar att man kan påverka det genom tex något så enkelt som lite egentid med avslappningsbehandlingar men jag tror ändå att det inte ska jagas för mycket efter lycka.
Jag mår BRA och det räcker för mig just nu. Tror faktiskt aldrig att jag har mått så bra som jag gör just nu, men med det inte sagt att jag går runt och är lycklig hela tiden. Jag är inte olycklig heller men som sagt BRA..(förutom att jag är skitsur på hemglass...)

Barnen är hemma och står här och drar i mig. Visst är de underbara! Älskar mina små bebisar (som hunnit bli snart 5 och 3,5 år... Shit vad tiden går jag som fortfarande är 25...) De är oftast snälla mot varandra och en morgon när Tuva frös så sa hennes lillebror "Du kan låna min kofta". Då svarade Tuva: "Tack Lukas det var snällt." Men ärligt hur söta får de bli..Glad att de kan roa varandra när mamma är trött:)

För att lära känna min familj lite till så har jag även en pojkvän. En ganska frånvarande sådan men dock en pojkvän. Han är världens bästa Henrik som är den första någonsin som genom att bara titta på mig eller höra min röst i telefon vet vilket humör jag är på. Jag ÄLSKAR honom! Och han älskar mig tillbaka vilket känns najs:) Jag skulle skriva ett helt inlägg om honom så jag stoppar här för tillfället..

Sen har vi bästisen som också bloggar här och gör reklam för mig:) MIlla!!! UNDERBARA du!!! Vad skulle jag gjort utan dig??? Förmodligen hade jag varit mer lågbegåvad än nu:) Du förgyller hela min tillvaro och har ALLTID något att säga..(om hon inte ser på tv förstås)
Ja nu fick ni lite till idag.. får se om det blir något imorgon:)