onsdag 26 november 2008

ÄNTLIGEN!!

Nu har det varit helg och min bror har gift sig och åkt på bröllopsresa.. Han befinner sig nu i Miami.. Jag är lite avundsjuk. Hade varit skönt att komma bort! Bröllopet gick jättebra. Allt var så fint och anna och ola var så gulliga där de stod och var lyckliga! Hoppas de blir lyckliga i evihet( med dalar förstås så att de kan komma upp igen:)).. Peter sjöng jättevackert och min brors underläpp började darra precis som Lukas när han är ledsen. Såå söt! Sen sjöng jag och prästen blev helt tagen och kunde inte fortsätta cermonin. Det måste ju vara ett bra betyg:)
Mina barn var superduktiga och fina i kyrkan. De var tysta och så vackra. Mamma blir stolt:) Och jag var fin i min nya klänning fast den höll på att spricka eftersom jag har blivit så tjock!! OCH JA NU KAN JAG ÄNTLIGEN SÄGA DET PÅ BLOGGEN!!!!! Jag är med BARN... En liten liten bebis i min mage. Det är därför jag mått skit nu typ i två veckor. Jag mår illa hela dagarna! Det är fruktasvärt och jag har svullnat som fan.. Bara på 9 veckor. Det är sjukt!! Men Henrik är snällast mot mig och jag är så glad att det är han som är pappan . Han tar hand om de andra två medan jag liger och gnyr i sängen.. Vi ser fram emot att få bebis och jag har hållt det hemligt eftersom Ola och Anna skulle få ha sin egen dag utan att jag kommer och "stjäl" uppmärksamhet..

MEn men. Bröllopsfesten var också jättetrevlig. Det var på ett mysigt ställe inne i malmö. Många skratt och fina tal. Jag höll ett som jag var ganska nöjd med och sen gjorde jag och Peter en dans. Den var nog uppskattad. Mitt i festen fick jag byta klänning då jag var för svullen för den jag hade.:) Det störigaste med att må så illa är att jag inte kan plugga. Och jag vill inte komma efter i skolan. Jag vill känna att jag är duktig. Och just nu tycker jag att jag är duktig om jag går på föreläsningarna..

Nu ska jag gå och må illa lite till. Ha det ( Tänk att jag ska bli mamma igen!!!) HÄFTIGT

Inga kommentarer: