fredag 14 november 2008

Vad är det för fel på människor??



Min lille son som liten-------------------->>>


Jag pratade precis med en kompis som ska gifta sig. Vi kan kalla honom Jonas... Han sa till mig att en av tärnorna hade hoppat av. Nej sa jag, är det sant? Vad tråkigt. Han fortsatte: vill du veta varför hon hoppade av? Ja sa jag. Jo det var så att hon tyckte att detta bröllop kretsade LITE mycket kring bruden!!!! MEN HALLÅ!!!!!! VAKNA!!!! Är det liksom inte det som är miningen. Jag blev helt stum och började skratta.. Fattar inte vad vissa människor tänker med. Det var den sjukaste anledning jag hört någonsin vad det gäller att hoppa av ett bröllop. Naturligtvis tycker jag synd om bruden om hon nu ville ha tärnan där.. Men jag tror inte att de är så bra kompisar mer.. Finns det hopp för mänskligheten egentligen...?? Man börjar ju undra....





Och på tal om bröllop så gifter sig min bror och hans älskade nästa helg!! Det ska bli sååå spännande men jag har en del att förberede innan dess... börjar bli lite tight om tid. Fast det ska nog bra. Jag jobbar bäst under press..hahaha.. Idag har jag inte heller varit i skolan.. Men jag skulle iväg på ett möte så det var därför. Jag får ta och läsa lite i helgen tänkte jag för ikväll kommer henrik och kan hjhälpa till med de små barnen... Det känns som man inte vill hitta på så mycket utomhus nu när vädret är så ruggigt så de två små trollen ser tv IGEN... Men men nu när Henrik kommer så har vi bil igen. Då kan man ta sig någonstans typ något lekland eller så.





Jag har helt idétorka vad det gäller mat. Vet itne alls vad jag ska hitta på att laga varken ikväll eller resten av helgen. Någon som har en brilljant idé?? I vilket fall som så ha en trevlig helg på er där ute!! Blås inte bort.

Inga kommentarer: