söndag 9 november 2008

Fars dag...

Idag har vi gjort lite familjesaker. Varit på valputställning i malmö och tittat på massor av valpar.. sååå söta de är men jag hade aldrig pallat att ha en jycke. Tar mycket tid. Men vi träffade Ola och Anna och mamma på mässan. Ola och Anna ville ha en norfolkterrier. Liten söt korv var det. Kan vara kul att låna ibland. JAg tror att de övar på hund sen kommer bebis:)) Hoppas hoppas:))) Sen förljde vi med de hem och fikade och det var jättetrevligt. Anna visade sin slöja hon ska ha på sig om mindre än två veckor när hon blir en mårtensson.. (stackars dig anna:)) Hon kommer att bli jätte vacker (hon är det i och för sig redan men med bröllopsklänning så blir det ju lite annorlunda)

När vi fikat färdigt så skulle vi åka och fira den här fars dag. Hur många fädrar är egentligen bra undrar jag? Jag väntar med spänning på att Henrik ska bevisa motsatsen att män också kan och VILL vara med sina barn. Själv skickade jag ett sms till mig far. MEst för att jag kände mig tvungen. Han har inte varit där så mycket för mig tycker jag. Nu mera känner jag mig inte bitter på honom dock.. Sen åkte vi till Henriks pappa för att äta middag. Men om man nu ska fira far varför gör då inte Han (far) maten. JAg menar det gör ju mor på mors dag. Och alla andra jävla dagar på året... Jaja.. Maten var mycket god i alla fall och stämningen var trevlig. Min kära man som i fredags bestämde sig för att aldrig mer dricka tog ändå lite vin till maten.. Fan vad aldrig e kort;)

NU har vi kommit hem. Jag är trött. Henrik ska packa och åka imorgon och jag känner mig nog lite ledsen för det. Jag är ju lite känslig just för tillfället. Vi har haft lite kiv idag med och det är aldrig kul. jag tycker att man ska förstå mig fast jag inte säger något och då blir Henrik sur och sen sätter tårkanalerna på mig igång med ett vattenfall.. Sjukt jobbigt och ajg tycker jättesynd om mig själv.. Hoppas alla här ute med har haft en bra fars dag.. Själv tycker jag det är lite överdrivet allt nuförtiden. Ska bli så himla hypat allt.. Godnatt från mig

Inga kommentarer: