tisdag 18 november 2008

Internet varit nere..

´Har haft typ en helgs avbrott från bloggandet. Mitt intenet försvann i och med att min man kom hem ... Det är ju så att han är i större behov av internet än jag eftersom han jobbar med det:) Men nu har han kopplat in det igen.. Om ca 4 dagar blir vi en ny mårtensson i vår familj... Dags för min brors och annas bröllop.. (synd bara att jag byter till Towman när HEnrik och jag gifter oss:)) Jag ser fram emot det hela men Peter kommer hem på Trosdag och vi har en del att stå i.. Dessutom så har nu skolan börjat på riktigt och jag har så sinnessjukt mycket att läsa. Jag lästa faktiskt i helgen så det kändes bra. Har tryckt ut lite uppgifter från lärarna och tänkte sitta med det idag. JAg ska inte till skolan nu. Börjar inte förrän kvart i fyra och slutar kvart i sju. Tur Henrik är hemma så att han kan ta barnen.

Jag känner mig inte helt hundra fortfarande. Vill bara bli pigg!!!!!!!!! Någon som har en mirakelmedicin?

Det har hänt ganska mycket i helgen. Vi var i stan, köpte skor till lille Lus, åt på restaurang med anna och ola. Senare på kvällen kom Steffi och martin och sen även Nellan. Vi såg dansbandskampen och sen en film. Det var mysigt. I söndags åkte vi till beddinge och var med svärföräldrarna. Nu har vi brått.. Vi hörs

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag är tjock och svullen... Ser ut som om jag är i fjärde månaden... Blää, mår skit. Hungrig hela tiden och svullnar upp som en ballong när jag ätit!

Älskar dig, hälsa Peter och lycka till i morgon! Puss